neděle 18. září 2011

A sme zase tam, kde sme byli...

Minulej víkend byl ve znamení návratu ke starý droze jménem sex.
Byl to absolutně nejúžasnejší zážitek po dlouhý době.A to i přes to, že to bylo s ne úplně správnym člověkem.
Teda člověk to je úžasnej, vůbec nejlepší jakýho znám...ale prostě...
Nějak sem si myslela že to zvládnu a v sobotu jsem si připadala strašně silná a úžasná, že sem dokázala říct ,,Už ne" a odejít.V pět ráno sem byla doma jako na koni...
V neděli sem mu vedla domu kolo, protože sem ho prostě nemohla nechat jet opilýho na kole...Domů jsem šla ve tři a pořád jsem si říkala, jak sem silná, že to zvládám v pohodě, bez citů a bez slz.
Tohle přesvědčení mi vydrželo do pondělního večera kdy sem visela na plotě a se slzama v očích jsem mu vracela exterňák...
A od tý chvíle sem zase tam, kde před čtvrt rokem.Tehdy sem si řekla, že to nemá cenu a že nebudu nikomu dělat blbce.
Taková jedna dvě neuvážený noci plný vzájemnýho chtíče a veškerý snažení přijde vniveč...
Tak abychom začínali znovu...pokud to vůbec ještě jde...

Žádné komentáře:

Okomentovat