úterý 20. září 2011

O vrbách

Každej máme někoho před kym se nebojíme brečet.Před kym nám to přijde přirozený.Je to někdo kdo o nás většinou ví všechno.Někdo, komu absolutně, bezvýhradně a slepě důvěřujeme.

Takovýho člověka mám tedy logicky i já.

Jen je smutný, když tenhle člověk s váma nechce mluvit, protože prý nemáte o čem.Najednou ale proklábosíte hodinu a půl a jeho názor se změní na: Vždycky je o čem.

Tak proč mi společní kamarádi říkaj, že se na mě ptá, jestli se to zlepšuje a že o mě mluví strašně hezky a se mnou nepromluví ani slovo a sotva se na mě podívá??

Je to ten člověk ke kterýmu jdete, když je vám nejhůř.Ten co u vás sedí když brečíte a nic neříká.Nemusí, vám totiž prostě stačí, že tam s váma je.Že vás obejme aby vás tim podpořil a dodal vám sílu.

Tak jako na tom hřbitově loni na dušičky.

Škoda jen, že ve chvíli kdy se cejtíte zranitelnější a zmatenější než jindy tady pro vás neni.

Nechce bejt...

Žádné komentáře:

Okomentovat