čtvrtek 20. října 2011

Výkřiky...do tmy...

Zítra jdu na pohovor!!...a nějak se mi tam přestává chtít jít, jenže práci prostě potřebuju...

Otekly mi dásně!!...a to vůbec neni příjemný...

Jsem ve stavu dokonalý apatie a už mě docela začíná nebavit.Nejhorší na tom, když nemám co dělat je to, že se mi mozek rozbíhá někam, kam úplně nechci.

Taky bych chtěla bejt hubená, hezká a normální.Protože moje nemoc mi zničila to nejhezčí přátelství jaký sem měla.

Chci bejt zdraváa dokázat se bavit víc jak jeden večer bez scény, protože to mě ničí a ničí to i všechny kolem mě....

Taková sem byla, chci bejt a budu!

2 komentáře:

  1. Pusť si hudbu co máš ráda, dej si kafe, zapal si cigaretu a když bude stále špatně, napiš :)

    Byl jsem také na dně, přátelé se mě zastali, padám tam často, ale pravý přátelé se vždy ozvou. Ty takové přátele máš také, vím to - tak se nedrť, přemýšlej a funguj

    http://www.youtube.com/watch?v=4_tO02VnEYw

    OdpovědětVymazat
  2. Držim palce na zítřejší pohovor, neztrácej naději, ono se to zlepší, uvidíš. A ještě něco, vím o přátelích, které nikdy neztratíš...

    OdpovědětVymazat