úterý 15. ledna 2013

Prostě úterý jako každý jiný

Tak zase přišla...Kámoška co je vždycky poblíž...nesnášim jí!! Je to šílený prokletí, který mě ničí. Sedim v práci, mám naplno puštěnej jukebox aby se ještě víc nepřiblížila a snažim se jí ignorovat.
Je mi zle. Je to tak otupělej stav, že nedokážu nic jinýho než sedět, poslouchat hudbu a čučet do blba...Taně doufám, že nikdo nepřijde, protože vážně nemám náladu na lidi...Chci tu jen tak sedět a nic nedělat. Sama ve svym prapodivnym světě plnym nočních můr a nesplněnejch snů, pít kafe a kouřit jedno cigáro za druhym. Výborná náplň pracovní doby. Ale holt nedá se svítit...tady je vážně mrtvo...a to tu budu muset strávit ještě šest hodin...bezvadná vyhlídka. To toho kafe zase vypiju...Vim moc dobře proč nejsem schopná jíst nic jinýho krom jogurtů...moje tělo neni schopný přijímat nic jinýho než kafe, tekutiny a nikotin...zajímalo by mě kdy zkolabuju.

Už se těšim jak budu na konci měsíce vyprávět doktorce, že sem se zas zhoršila a že mi ty léky nestačej, že bych zas byla ráda za antidepresiva...ale nějaký silnější prosím...Nebo mě prosím zavřete do vypolstrovaný místnosti, dejte mi bílej obleček a spoustu bloků a propisek...a cigaret...a budu spokojená... Muhehe už vidim ten její výraz a slyšim to její: ,,Ale to je normální..." Tak snad kdyby tohle všechno co je podle ní normální bylo vážně tak normální, tak by neměla věčně plnou čekárnu lidí, ne? Nebo je prostě v oboru tak dlouho a měla tolik pacošů, že jí ty věci už prostě normální přijdou...Taky bych jí mohla povyprávět o snech...jak nevim co se mi zdá a co je pravda...jako bych byla pořád bdělá. Ó jak mi chyběj ty stavy hlubokýho a ničim (ani snama) nerušenýho kómatu do kterýho jsem jednu dobu každou noc upadala... Což mi připomíná, že nevim kam jsem si uklidila prášky na spaní, ty by mi mohly pomoct, sice jsem po nich jak praštěná palicí, ale aspoň spim jak mimino...Těm se sny nezdaj nebo ne?? A jediný co je v noci vzbudí je to, že maj hlad nebo sou pokaděný popř. maj zaražený prdy. Jestli to tak neni, tak ty drobečky malý docela lituju.

Žádné komentáře:

Okomentovat