pondělí 25. července 2011

Pracovně


Vzhledem k tomu, co jsem psala v minulym článku, jsem opět zklamala....
Takhle jsem seděla minulou středu v práci někdy okolo půlnoci a čekala, až kluci dohrajou pokr abych mohla zavřít a jít domu.
V pátek byla v práci Beach party.Jelikož byla zima, nikdo neměl beach obleček.Jeden blbec mě rozbrečel.
Ve čtvrtek sme hráli Aktivity a bylo naprosto super.Došlo mi, že tady opravdu jsou lidi kterejm na mě záleží a můžou mi to vyvracet jak chtěj, když mi pak naši společní přátelé řeknou, jak se na mě ptaj...Jestli jsem v pohodě...jestli je to lepší...
Včera jsem si šáhla na dno...neni totiž na to, když holka v téměř 20ti letech jde do kina s rodiči a mladším bratrem místo aby šla někams kamarády...klidně i do toho kina...No fuj to byl blbej večer...
Pak jsem se během 20ti minut opila a bylo mi fajn...víceméně...

Žádné komentáře:

Okomentovat