pondělí 27. června 2011

Čtení z karet

Minuliu středu jsem byla psát přijímačky  na UK.
Test z frj mi přišel až trapně jednoduchej zato z dějáku jsem se málem po*****.Už v pondělí snad budou předběžný výsledky, tak uvidim jak oc jsem to zas pohnojila.
Každopádně v globálu to byl strašně super  den.V pauze mezi zkouškou z dějepisu  a francouzštinou jsem měla spicha s mou drahou Lucianou.Taky jsem před fakultou popovídala s pár kamarády z Tábora o kterých jsem opravdu neměla tucha, že tam budou.Takže jsem z toho měla fakt radost.
Po fránině jsem se vydala na kafe za kamarádkou na MV.Jako je to fakt hnusnej barák a když vylezete z metra tak ho nevidíte, protože je přímo nad Váma.No a právě z toho důvodu jsem lítala v okolí metra a hledala trafiku, který jsem si nevšimla i přesto, že byla přímo za mnou a byla velká jako kráva.Už bych asi měla navštívit svého očaře, ale po minulé přednášce o špatném životním stylu se mi tam moc nechce...
Po kafi bez cukru a mlíka (což mě málem zabilo) jsem pokračovala na Skalku, kde jsem měla spicha s babičkou a tetou.Jak už je u nich zvykem, z 5 minut, který jsem na ně měla čekat, byla čtvrt hodina...
Opět jsem udělaly ostudu kam jsme vlezly a jely jsme k babi.
Nějak se nám podařilo připálit véču, protože sme se zakecaly na cígu, tak měla babi trochu nerva že to nebudem s tetou atd...
Během vaření bezinkovýho sirupu jsme zapatlaly a ulepily celou kuchyň a samozřejmě sme se musely posilňovat bezinkovym likérem.
Pak jsem babičku přemluvila aby mi vyložila karty.O tom jsem vlastně původně chtěla psát, ale když si to tak vezmu, tak snad ani neni moc o čem.I když asi jsem se chtěla pochlubit tim, že jsem tam měla samý hezký věci.Jaký??O mě.O něm.A tak.
No a domů jsem jela až druhej den ráno a bez masáže, která byla původně v plánu.Za to vyzbrojená domácim vaječňákem a bezinkovym vínem.

Žádné komentáře:

Okomentovat