čtvrtek 30. června 2011

Nákupní horečka

V tomto a minulém týdnu jsem zažila nákupní horečku.Ale ne že bych nakupovala oblečení to ne.Teda až na ty dvě trika od Pavlíny, který mi přišly v úterý.No prostě jsem si pořídila čtyři(!) knihy od Terryho Pratchetta a Cestu kolem světa za 80 dní ve francouzštině.

Bohužel se mohu pochlubit jen těmihle třemi, protože zbylé dvě jsem půjčila.Naštěstí jsem si k nim stihla čichnout.(Jo asi jsem úchyl, ale když si koupim knížku, musim si k ní nejdřív přičichnout-miluju tu vůni)

Dál to byl tenhle náhrdelník.Původně jsem si šla pro:,,...něco dlouhýho s takovoutou nějakou záležitostí dole..."No a pak jsem ho uviděla a všechny plány vzaly za svý.A samozřejmě jsem si k němu musela koupit i náušnice, logický ne?!

A protože mi ani tohle nestačilo, mám ještě červenej a černej lak na nehty a šablonky na francouzskou manikúru.
Taky jsem se  přihlásila do knihovny.Když ta milá paní knihovnice zapisovala moje údaje do systému, bylo mi vážně smutno.Měla jsem chuť jí i říct, že na to kašlu, že na to nemám a ať to zruší.Nakonec jsem to ale zvládla a tak už můžu číst knížky aniž bych musela jezdit do Tábora.Teda ne, že bych tam už do knihovny jezdit nechtěla...to vůbec ne, ale to cestování je fakt drahý...

1 komentář:

  1. Pratchetta mi všichni vychvalujou, ještě jsem ale neměla možnost ho zkusit. Momenátlně je můj favorit King.
    Korálky pěkné :)

    OdpovědětVymazat