neděle 1. prosince 2013

14.11.2013

Můj svět je jinej...plnej myšlenek co nejdou nikomu říct...co nejdou zformulovat. Plnej čekání...čekání na zázrak co se nestane. Co se nemůže stát, protože vlastně žiju někdy jinde a tady jen pozoruju co se kolem děje.
Já vlastně jen celej život pozoruju... Dívám se jak ostatní žijou a strašně se snažim žít s nima....jenže to jsou jejich životy, jejich příběhy, jejich všechno.... a kde je ten můj? Kde jsou moje příběhy? Moje cokoliv?
Já mám vlastně jen spoustu nesplněnejch snů a vizí. Mám pár kamarádů a spoustu pseudo přátel...ale stačí to? Mělo by... vlastně bych měla bejt šťastná, protože mám víc než spousta lidí... Jenže já jsem nevděčná a nestačí mi to... Jedna z těch špatnejch lidskejch vlastností... Chtít víc, pořád víc a nebejt spokojenej s tim, co jeden má...a já si myslela...ne doufalsa jsem, že tohle se mi nikdy nestane. Dokonce jsem takovej sobec a lhář, že ostatním říkám, že jsem spokojená. Přitom je to lež.
Chci víc... Jen bohužel úplně přesně nevim, co to víc znamená...a to je ten problém...

Žádné komentáře:

Okomentovat